O Blogu





Mój blog jest odbiciem mojego sposobu podróżowania, jest wyrazem wielkiej radości pisania, fotografowania, rysowania, malowania, klejenia, ozdabiania.

Jeśli zechcesz otworzę tu przed Tobą strony moich podróżnych notesów, pokażę jak piszę, o czym, kiedy to robię i do czego jest mi to potrzebne.

Zabiorę Cię do miejsc, które odwiedziłam.
Pokażę najciekawsze zdjęcia. Wspólnie poczytamy notatki, pooglądamy zapisane strony.
Przedstawię Ci skarby, które cieszą moje serce i sprawiają, że gdy minie już jakiś czas, w domu, na kanapie znowu mogę poczuć jak było i uwierzyć, że to zdarzyło się na prawdę. Opowiem o mojej pasji fotografowania.

Skupię się także na kreatywności.Pokażę Ci skąd brać pomysły do pamiętniczka, jak uczynić go pięknym i kolorowym. Podpowiem Ci jak z tego co mam, czym w danej chwili dysponuję mogę uczynić dobrą zabawę i sprawić aby strony które zapisuję jak najlepiej odzwierciedlały to co widzę, czuję, co mnie spotyka, czego doświadczam, co mi smakuje i co zachwyca.

Postaram się aby nikt się tu nie nudził i aby każdy mógł poczuć, że w podróży wszystko jest ważne, każdy dzień jest inny, każdy kraj jest inny, każdy spotkany człowiek ma swoją niepowtarzalną duszę, pod innym niebem ptaki śpiewają inaczej  i dlatego każdy mój pamiętniczek jest inny  i każdy jest najlepszą pamiątką z podróży.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...