Film Pamiętniczek z Podróży - Amazonia


Tak, zrobiłam to!
Sama nie mogę w to uwierzyć!
Nagrałam i opublikowała na YT swój pierwszy film. Założyłam też kanał Pamiętniczek z Podróży. Bardzo, bardzo się cieszę, chyba się udało i  będę mogła pokazywać Wam moje pamiętniczki strona po stronie.


Mam nadzieję, że to co zobaczycie Was nie rozczaruje... Dajcie znać jak wyszło :)


A tymczasem zapraszam do obejrzenia filmu o Pamiętniczku z wyprawy do Brazylii i Argentyny. Dziś część pierwsza Amazonia.




Prezentowany film nawiązuje do wcześniej opublikowanych postów:

12 godzin lotu, ponad 24 godziny podróży - witaj Brazylio zobacz tutaj
Nie mogę spać i chcę zobaczyć Amazonki zobacz tutaj
Z wizytą u Indichenas zobacz tutaj
Tuż za rogiem amzońska dżungla zobacz tutaj
Spotkanie dwóch rzek i Amazonka zobacz tutaj
Manaus i portugalska kostka zobacz tutaj
Amazonia czyli zwierzęta wokół nas zobacz tutaj

Jeśli nie widzieliście zajrzyjcie koniecznie :)


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) Bardzo mi się podoba, zresztą jak i cały blog :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...